İzmir’in Çeşme ilçesine bağlı Alaçatı Mahallesi’nde çıkan orman yangını, havadan ve karadan yapılan yoğun müdahaleler sonucunda kontrol altına alındı. Bölgede ekiplerin soğutma çalışmaları devam ediyor.
Çeşme Belediyesi’nin açıklamasına göre yangına 4 helikopter, 2 yangın söndürme uçağı ile çok sayıda itfaiye ve Orman İşletme Müdürlüğü ekibi müdahale etti. Söndürme çalışmalarına ayrıca belediyenin Afet İşleri ve Risk Yönetimi Müdürlüğü koordinasyonunda Zabıta, Park ve Bahçeler ile Fen İşleri ekipleri de destek verdi.
Yapılan açıklamada yangının kontrol altına alındığı belirtilirken, bölgede olası yeniden alevlenmelere karşı soğutma çalışmalarının sürdüğü ifade edildi.




