Fenerbahçe'de son haftaların en çok tartışılan ismi olan Brezilyalı kaleci Ederson hakkında beklenen karar verildi. Üst üste gelen bireysel hatalar ve derbi mağlubiyetindeki rolü nedeniyle maliyeti sorgulanmaya başlanan yıldız kaleci için yönetim, radikal bir disiplin süreci işletme kararı aldı.

Süper Lig'de şampiyonluk yarışını yakından ilgilendiren periyotta, önce Çaykur Rizespor maçında yaptığı büyük hata, ardından Galatasaray derbisinde gördüğü kırmızı kartla takımını yalnız bırakan Ederson, taraftarın ve yönetimin tepkisini çekmişti. Özellikle yüksek bonservis ve maaş maliyeti nedeniyle beklentilerin altında kaldığı yönündeki yorumlar, yönetim kurulunu acil bir toplantıya itti.
Saran yönetimi kararını verdi
Dün gün boyu tesislerde ve kulüp binasında ardı ardına toplantılar gerçekleştiren Sadettin Saran ve yönetim kurulu üyeleri, takımdaki huzuru bozmamak adına hassas bir denge gözetti. Sosyal medyada ve camiada dillendirilen "kadro dışı" söylentilerine karşın, yönetim daha farklı bir yol haritası belirledi
beIN SPORTS'un geçtiği bilgilere göre; Fenerbahçe yönetimi, Ederson'u kadro dışı bırakmama kararı aldı. Ancak disiplin yönetmeliği çerçevesinde, oyuncunun sergilediği tutum ve takımı yalnız bırakması nedeniyle kendisine ağır bir para cezası verilmesi kararlaştırıldı.
Kararın gerekçesi ise takım içindeki kaleci rotasyonunun korunması, sezonun kritik virajında radikal kararların motivasyonu etkileme riski, oyuncuya mali yükümlülükleri üzerinden bir uyarı verilmesi şeklinde belirtildi.





