Ankara Büyükşehir Belediyesi, yaz akşamlarını kültür ve sanat etkinlikleriyle canlandırmaya devam ediyor. Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen açık hava sinema gösterimleri, kent sakinlerine nostaljik ve sosyal bir atmosfer sunuyor. Koru Kent Meydanı'nı dolduran her yaştan yüzlerce sinemasever, minderleri ve sandalyeleriyle birlikte ücretsiz olarak sunulan sinema deneyimine ortak oldu.
Ankara Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, kent genelinde parklar, rekreasyon alanları ve meydanlarda düzenlenen açık hava sinema gösterimleri ile konserlerin yaz sezonu boyunca kesintisiz olarak devam edeceğini bildirdi.
"Çayyolu Yaz Sahnesi" programı kapsamında etkinliklerin bir sonraki durağı ise müzikseverlere hitap edecek. 27 Haziran Cumartesi akşamı saat 21.00’de düzenlenecek olan "Başkent Mum Işığında Konseri", Koru Kent Meydanı’nda estetik bir dekorasyon eşliğinde Ankaralılarla buluşacak.




