Trendyol 1. Lig ekiplerinden Kayserispor'un 31 yaşındaki kalecisi Onurcan Piri, yayımladığı bir mesajla sarı-kırmızılı kulüpten ayrıldığını duyurdu. Onurcan Piri, sosyal medya hesabı üzerinden paylaştığı veda metninde, kulübe ve taraftarlara teşekkürlerini iletti. Üç yıllık görev süresinin ardından Kayserispor'dan ayrılan Piri, yayımladığı veda mesajında kulüp başkanlarına, teknik heyete, takım arkadaşlarına ve sarı-kırmızılı taraftarlara yönelik ifadeler kullandı.
Kayserispor file bekçisi Onurcan Piri veda mesajı yayımladı
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Kayserispor bünyesinde görev yapan Onurcan Piri, takımdan ayrıldığını resmi bir açıklama ile bildirdi. 31 yaşındaki file bekçisi Onurcan Piri, Instagram hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
"Bu 3 yıllık süreçte yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu kıymetini bileceğim dostluklar da biriktirdim. Bu yolculukta birlikte çalışma fırsatı bulduğum tüm kulüp başkanlarıma, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, Kapalıkale'ye ve her koşulda desteğini hissettiren tüm Kayserispor taraftarlarına yürekten teşekkür ediyorum."
Kayserispor bünyesindeki üç yıllık süreci bu sözlerle aktaran file bekçisi Onurcan Piri, paylaşımında kulübün farklı kademelerinde çalışan isimlere yer verdi.
File bekçisi Onurcan Piri kulüp personeline teşekkür etti
Kayserispor'dan ayrılan file bekçisi Onurcan Piri, beraber çalıştığı kulüp personelini de veda mesajı kapsamında andı. Birlikte yaşanılan her sevinçte, zorlukta ve mücadelede bu ailenin bir parçası olmaktan büyük bir gurur duyduğunu belirten file bekçisi Onurcan Piri, açıklamasında şu sözleri kaydetti:
"Teşekkürlerimin en özeli ise kulübümüzün tüm emekçi personeline. Onlar, çoğu zaman görünmeyen ama bu büyük camianın ayakta kalmasında en büyük pay sahiplerinden olan gizli kahramanlar. Birlikte çalışma fırsatı bulduğum her birine ayrıca minnettarım.
Bulunduğum her kulüpte aidiyet duygusuyla hareket etmeye, taşıdığım formaya layık bir sporcu olmaya gayret ettim. İşimizin bir parçası da ayrılıklar. Bugün ayrılıyor olsam da Kayserispor'un ve burada tanıdığım güzel insanların yeri bende her zaman ayrı olacak. Hepinizi çok seviyorum. Kayserispor'a bundan sonraki yolculuğunda yürekten başarılar diliyorum. Umarım bu büyük camia, hak ettiği güzel günlere ve başarılara en kısa zamanda ulaşır. Hakkınızı helal edin. Benim de sizlere hakkım helal olsun. Hoşça kalın."
Formasını giydiği Kayserispor'un idari ve teknik personeline yönelik bu ifadeleri kullanan file bekçisi Onurcan Piri, kulüp çalışanlarına teşekkürlerini sundu.





