Milli tenisçi Zeynep Sönmez, İngiltere’nin Eastbourne kentinde düzenlenen WTA 250 turnuvasında çeyrek finale yükseldi.

Tek kadınlar kategorisinde 2. turda Çek rakibi Sara Bejlek ile karşılaşması beklenen Zeynep Sönmez, rakibinin sakatlığı nedeniyle maçtan çekilmesi sonucu korta çıkmadan hükmen galip sayıldı. Bu sonuçla dünya sıralamasında 54. sırada bulunan milli sporcu, turnuvada adını çeyrek finale yazdırdı.

TBF’den Beşiktaş GAİN’e para cezası
TBF’den Beşiktaş GAİN’e para cezası
İçeriği Görüntüle

24 yaşındaki tenisçi, bir sonraki turda 3 numaralı seribaşı olan Jelena Ostapenko ile Panna Udvardy arasındaki karşılaşmanın galibiyle karşı karşıya gelecek.

Kaynak: AA