Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı'nın geniş bir katılımla yapıldığını bildirdi. Toplantıya kamu kurum ve kuruluşları, sosyal taraflar ile ilgili paydaşlar katılım gösterdi. Bakan Işıkhan, toplantının ardından çalışma hayatına yönelik planlanan politikalar ve atılacak adımlar hakkında bilgilendirmede bulundu.
Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi toplantısına geniş katılım
Bakan Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı bilgilendirmede, gerçekleştirilen 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı'nın kamu kurum ve kuruluşları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla icra edildiğini aktardı. Toplantı kapsamında çalışma hayatındaki mevcut durum ve gelecekteki planlamalar ele alındı.
30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı, kamu kurum ve kuruluşlarımız, sosyal taraflarımız ve ilgili paydaşlarımızın katılımıyla gerçekleştirdik.
— Prof. Dr. Vedat Işıkhan (@isikhanvedat) June 25, 2026
Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği… pic.twitter.com/EJY5INkTkq




