Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) hububat alımlarına ilişkin ödemelere başladığını sosyal medya hesabı üzerinden duyurdu.
Açıklamada, 3 Haziran’da başlayan alım sürecinde ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarıldığı belirtildi.
211 noktada başlayan alımlar genişletilecek
TMO tarafından ülke genelinde 211 alım noktasında sürdürülen hububat alımlarının, hasat döneminin yoğunlaşmasıyla birlikte artırılacağı bildirildi. Açıklamaya göre, alım noktalarının sayısının ilerleyen süreçte 600’e çıkarılması planlanıyor.
Ürün bedelleri düzenli şekilde ödenecek
TMO’nun, teslim alınan ürünlerin tamamını alacağı ve ürün bedellerini belirlenen takvime göre üreticilerin hesaplarına aktarmaya devam edeceği ifade edildi. Buna göre ödemelerin 21’inci günden itibaren düzenli şekilde yapılacağı aktarıldı.
Çiftçiye destek vurgusu
Açıklamada, tarımsal üretimin desteklenmesine yönelik çalışmaların sürdüğü belirtilerek, üreticilerin emeğinin korunmasının öncelikli hedef olduğu vurgulandı. TMO’nun hububat alımlarıyla piyasada istikrarın sağlanmasının amaçlandığı kaydedildi.
🌾 TMO HUBUBAT ALIMLARINDA ÖDEMELERE BAŞLADI
— İbrahim Yumaklı (@ibrahimyumakli) June 25, 2026
🗓️ Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor.
🚜 Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya…




