Galatasaray Kulübü'nün sosyal medya hesabı üzerinden, Galatasaray'ın eski futbolcusu ve teknik direktörü Coşkun Özarı'yı vefatının 15. yıl dönümünde anma mesajı paylaşıldı.
Galatasaray'ın anma mesajı
Sarı-kırmızılı kulüpten yayımlanan mesajda, şunlar kaydedildi:
"Kulübümüzde hem futbolcu hem de teknik direktör olarak uzun yıllar görev yapan, Türk futbolunun değerli isimlerinden Coşkun Özarı'yı vefatının 15. yılında sevgi, saygı ve rahmetle anıyoruz."
Kulübümüzde hem futbolcu hem de teknik direktör olarak uzun yıllar görev yapan, Türk futbolunun değerli isimlerinden Coşkun Özarı'yı vefatının 15. yılında sevgi, saygı ve rahmetle anıyoruz. pic.twitter.com/WDZxu0tAck
— Galatasaray SK (@GalatasaraySK) June 22, 2026
Kaynak: Haber Merkezi





