CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun İstanbul'dan Ankara'ya dönüş yolculuğu sırasında mola verdiği dinlenme tesisinde vatandaşlarla bir araya geldiği, onlarla sohbet ederek hatıra fotoğrafı çektirdiği bildirildi.
CHP'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda da Kılıçdaroğlu'nun söz konusu tesiste vatandaşlarla buluştuğu anlara dair ifadelere yer verildi.
CHP'nin sosyal medya paylaşımı
Paylaşımda şunlar kaydedildi:
“Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul’dan Ankara’ya gerçekleştirdiği yolculuk sırasında mola verdiği dinlenme tesisinde vatandaşlarla bir araya gelerek hatıra fotoğrafı çektirdi."
Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul’dan Ankara’ya gerçekleştirdiği yolculuk sırasında mola verdiği dinlenme tesisinde vatandaşlarla bir araya gelerek hatıra fotoğrafı çektirdi. pic.twitter.com/FtDbRMWRNi
— CHP 🇹🇷 (@herkesicinCHP) June 28, 2026




