Lafı evelemeden ve gevelemeden söyleyeyim: Ankaragücü bileğinin hakkı ile Süper Lige çıktı. Bu konuda, taraftar, yönetim, futbolcu ve bir takım sevenlerin özverisinin inkar etmem mümkün değil. Ankaragücü, tüm yokluklarla boğuşup, hedefine vardı. Burada, her türlü imkanla, 1 nci Ligi zirvede kapatan Rizaspor’u unutmamız mümkün değil. Onlar herşeye sahip olarak, Ankaragücü ise yokluklarla boğuşarak, Süper Lige adım attı. Biri “varlıklarıyla”, diğeri ise “yokluklarla” mücadele etti. Buraya kadar kesin görüntü bu. İş Ankaragücü için, bundan sonra başlıyor. Bugüne kadar Süper Ligden gelen paralar Ankaragücü’nü kesmeyecek. Çünkü bu takımın borç bohçası oldukça büyük. Onun için, yardımlar süratli bir şekilde Ankaragücü kasasına girmeli. Bu işlerin halledildiğini bir an için kabul edersek, yeni sezonda Ankaragücü’nü Süper Ligde daha büyük sorunlar bekliyor. Herşeyden önce, eldeki futbolcularla Süper Ligde bu işler yapılamaz. Eldeki futbolcuları kesinlikle bir kenara bırakıp, ortaya çıkan büyük zaferi gölgelemek gibi niyetim kesinlikle yok. Ama… Bilinen gerçek şu.. Bu futbolcularla Süper Ligin devam etmeyeceği görülüyor. Ankaragücü’nün 1 nci Lig kadrosuna baktığımızda, elde sadece bir veya iki futbolcunun kaldığını görürüz. Onun için, Ankaragücü kadrosuna 18 yeni futbolcu dahil edilmesi gerekir. Dediğim gibi, 1 nci Lig kadrosundaki futbolcuları ortaya koydukları büyük zaferi gölgelemek istemem. Onlar, tüm engellere rağmen, herşeyleri ile 1 nci Ligdeki zafere imzalarını attılar. Şimdi Süper Lig zamanı olduğu için, kadronun yeni görüntüsü ile ortaya çıkması gerekir. Zira… Artık Ankaragücü bu büyük şansını bir daha eline kolay kolay geçiremez.